Olen täällä Utrectissä Hollannissa suorittelemassa sisätautiopintojen viimeistä 2 viikon jaksoa. Koirat ja lapset jäivät Jukan kanssa kotiin ja hiukkasen hirvittää miten kotipuolessa pärjäillään.

Onneks on ihania ystäviä (kiitos Mirva!) jotka auttavat koirien lenkityksessä. Tänään aamulla Pessi oli kuulemma ollut Mustille tosi tiukkana lenkillä ja simputtanut ihan tosissaan, pentu ei saanut kulkea edes polulla kun heti hyökättiin päälle. Jännä juttu miten koirat reagoi kun olen poissa, Pessi on ollut aina sellainen että jos olen poissa kotoa pidempään, se saattaa käyttäytyä huonosti, tai ainakin niin miten ei ikinä käyttäytyisi kun olen kotona. Toivottavasti ei tule törmäyksiä lasten kanssa.

Musti on kuulemma pärjäillyt hyvin, ei vielä ole tehnyt mitään tyhmää. Odotan vaan että eka juoksu alkaa kuitenkin nyt kun olen täällä ;). Hurja ikävä koiria ja lapsia. Jännittää miten paljon takapakkia Mustin tokojutuissa tulee nyt parin viikon aikana, ja kun täältä tullaan kotiin, niin mennään vielä pääsiäiseksi lappiin käymään. Mustin kans on tähän saakka aika säännöllisesti tehty jotain n. 4 kertaa viikossa. Voi olla että tekee ihan hyvää 2-3 vk taukoa, mut tarttee taas alottaa alkeista ja katsoa mitä on muistissa. Ihana ajatus on, että kun menen kotiin huhtikuun alussa, niin varmaan osa kentistä alkaisi olla sulia lumesta Nauru.